مطمئنا سطح کراتینین پس از پیوند کلیه بالا باقی می ماند
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مطمئنا سطح کراتینین پس از پیوند کلیه بالا باقی می ماند

پیوند کلیه یک عمل جراحی به جای کلیه بیمار با کلیه سالم است. اگر موفقیت آمیز باشد، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به یک زندگی عادی دست آوردن مجدد. با این حال، برخی از بیماران پیدا سطح کراتینین آنها هنوز هم بعد از پیوند کلیه بالا. آن را بی خطر است؟

پیوند کلیه

بسیاری از بیماران مبتلا به نارسایی کلیه کلیه و بهترین گزینه درمان خود را ببینید، چرا که یک عمل جراحی موفقیت آمیز می تواند سطح کراتینین بیماران را کاهش دهد، بدیهی است، در عرض چند روز یا چند هفته.

با این حال، همانطور که می دانیم، بدن ما است که توانایی به رسمیت شناختن جسم خارجی، که می آید از بدن از دیگران است. بنابراین، هنگامی که کلیه کمک کننده در بدن دریافت کننده قرار می گیرد، برای درمان بیرون انداختن ایمنی بدن این پاسخ کلیه است. در نهایت، واکنش رد، ممکن است عملکرد انتقالی کلیه ارتباط برقرار کند. پس از این عمل جراحی، بیماران نیاز به چندین داروهای ضد رد برای حفاظت از پیوند کلیه.

سطح کراتینین بالا از بیماران پس از پیوند کلیه

سه شرایط می تواند این مشکل را ایجاد کند. اول این است که کاهش سطح کراتینین سرم، اما همچنان بالا است. دوم این است که سطح کراتینین بیمار بالاتر از افراد عادی است، اما کمتر از 1.9 mg / dl بود. آخرین این است که پیوند کلیه دوباره شکست مواجه است. در هر دو حالت اول طبیعی است، در حالی که دومی باید دقت زیادی بیمار را جذب کند. از این نقطه، بیماران باید اول که شرایط درد و رنج خود را متناسب با شناسایی، و سپس تعیین چه باید بکنید تا راهنمای پزشکان.

چگونه برای کاهش سطح بالای کراتینین پس از پیوند کلیه؟

هیچ کس می خواهد برای دریافت پیوند کلیه دیگر، بنابراین این بیماران باید سعی کنید برای محافظت از کلیه جدید و کاهش سطح کراتینین بالا است. در حال حاضر، دارو حمام، درمان فشرده گرم، میکرو چینی Osmotherapy پزشکی و درمان سلول های بنیادی، هر کس می تواند کمک به رسیدن به این هدف، اما در طرح درمان دقیق باید به شرط این بیماری بیماران بستگی دارد.

بنابراین، بیمار که می خواهد برای از دست دادن سطح کراتینین بالا را از طریق درمان های طبیعی برای ارسال گزارش آزمون خود را، شرح بیماری بیماری kidney-support@hotmail.com کلیوی پیشنهاد شده است، که کارشناسان کلیه می تواند به شما برخی از پیشنهادات و درست به من بدهید سریع می باشد.





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیوی، سطح کراتینین، پیوند کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 3921
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: